Politică de confidențialitate

Prezenta Politica de Confidentialitate („Politica”) cuprinde o descriere si se refera la datele personale colectate prin platforma web https://www.unionauto.ro/

 

 

  1. Scopul

Datele personale” sau ”informatiile personale” sunt orice fel de element de date care ne permite sa te identificam ca persoana. Prelucrarea datelor cu caracter personal este guvernata de catre Regulamentul 679/2016 privind protectia datelor cu caracter personal (”GDPR”) si completat in Romania prin Legea nr. 190/2018.

Acest document evidentiaza: (a) datele personale pe care le colectam de la tine, (b) cum intentionam sa folosim aceste date si (c) ce drepturi ai in legatura cu aceste date si cu prelucrarea lor.

  1. Cine controleaza datele tale personale si cum ne poti contacta?

Potrivit legislatiei, compania noastra, UNION AUTOMOTIVE SRL, este operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele tale sa fie prelucrate in siguranta, am depus toate eforturile sa implementam masuri rezonabile pentru a proteja informatiile tale personale.

 

Potrivit legislatiei, tu, persoana fizica – reprezentant legal al companiei beneficiara a serviciilor noastre sau persoana aflata in orice fel de relatie cu compania noastra, esti o „persoana vizata”, adica o persoana fizica identificata sau identificabila. Pentru a fi complet transparenti in privinta prelucrarii de date si pentru a-ti permite sa iti exerciti cu usurinta, in orice moment, drepturile, am implementat masuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date si tu, persoana vizata.

2.1.        Datele noastre de contact

Mai jos gasesti datele noastre de identificare si de contact:

Denumire UNION AUTOMOTIVE SRL
Sediul social Strada Popa Nan nr. 185, Sc.1, Et.6, Ap17, Sector 3, Bucuresti
Numar registrul comertului J40/10406/2014
Cod unic identificare 33559913
Telefon: 0722.525.950
E-mail contact@unionauto.ro

In masura in care ai nelamuriri, observatii sau reclamatii cu privire la noi sau la datele tale personale pe care le prelucram, ne poti trimite oricand un e-mail la adresa de mai sus.

 

2.2.        Datele autoritatii de supraveghere

Daca crezi ca apare o problema cu prelucrarea datelor personale, o sa te rugam sa ne trimiti mai intai o cerere la adresa mentionata anterior – vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea ta in cel mai scurt timp, pe cale amiabila.

De asemenea, poti depune o plangere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal. Pentru Romania, datele de contact le gasesti mai jos:

Nume Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
Adresa B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212
E-mail anspdcp@dataprotection.ro

3.            Ce informatii colectam de la tine?

Colectam de la tine urmatoarele informatii:

         Numele complet;

         Adresa de e-mail;

         Numarul de telefon;

 

4.            Cum colectam informatiile?

Colectam datele personale direct de la tine, atunci cand completezi formularele din platforma web (contacteaza vanzatorul, formular comanda, formular buy back), contractezi serviciile companiei (achizitie, leasing, rent a car, asigurari, etc) sau te abonezi la newsletterul nostru.

5.            Care este temeiul legal pentru prelucrarea datelor personale?

Vom folosi informatiile/datele tale personale in urmatoarele modalitati pe baza urmatoarelor temeiuri legale:

Datele Personale Scop Temei Legal

 

 

Numele complet

Adresa de e-mail

Numarul de telefon

 

Contactarea pentru transmiterea informatiilor solicitate

 

Interes legitim: pentru a raspunde la intrebarile si mesajele pe care le primim si pentru a pastra evidenta corespondentei.

 

 

Numele complet

Adresa de e-mail

Numarul de telefon

Adresa domiciliu/corespondenta

 

Contractare servicii

 

Incheierea unui contractprelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract;

 

Adresa de email

Abonarea la newsletter Consimtamant exprimat prin bifarea casutei si transmiterea adresei de email.

6.            Daca nu vrei sa furnizezi aceste informatii?

Nu trebuie sa ne furnizezi datele tale personale. Cu toate acestea, daca alegi sa nu o faci, nu vom putea sa iti raspundem solicitarilor.

7.            Cum protejam aceste informatii?

Intelegem cat de importanta este securitatea datelor personale si luam masurile necesare pentru a proteja clientii nostri si alte persoane ale caror date le prelucram de accesul neautorizat la datele personale, precum si de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucram in activitatea curenta.

Am implementat urmatoarele masuri tehnice si organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:

Minimizarea datelor. Ne asiguram ca datele tale cu caracter personal pe care le prelucram sunt limitate doar la cele necesare, adecvate si relevante pentru scopurile declarate in aceasta politica.

Restrangerea accesului la date. Incercam sa restrangem cat mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucram la minimul necesar: angajati, colaboratori si alte persoane care au nevoie sa acceseze aceste date pentru a le prelucra si a duce la indeplinire un serviciu. Partenerii si colaboratorii nostri sunt supusi unor obligatii stricte de confidentialitate (fie statutare, fie legale).

Masuri tehnice specifice. Utilizam tehnologii care sa asigure securitatea clientilor nostri, incercand intotdeauna sa implementam cele mai optime solutii pentru protectia datelor.

Asigurarea exactitatii datelor tale. Cateodata este posibil sa iti cerem sa confirmi exactitatea sau actualitatea datelor tale pentru a fi siguri ca ele reflecta realitatea.

Instruirea personalului. Ne instruim si testam constant angajatii si colaboratorii cu privire la legislatia si cele mai bune practici in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal.

Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, incercam pe cat posibil sa anonimizam/pseudonimizam datele cu caracter personal pe care le prelucram, astfel incat sa nu mai putem identifica persoanele la care acestea se refera.

8.            Cu cine impartasim datele personale?

Furnizorii nostri de servicii vor avea acces la informatiile tale personale. Aceasta este necesara pentru a-ti furniza informatiile solicitate, pentru a incheia contractul de achizitie/leasing, pentru a-ti transmite newsletterul solicitat.

Vom putea fi nevoiti sa furnizam datele personale catre urmatorii in anumite circumstante limitate:

         Consultanti externi (precum avocati);

         Autoritati publice sau organisme judiciare.

In orice moment vom decide sa acordam acces datelor tale personale catre altcineva, ne vom asigura ca exista metode de securitate adecvate implementate pentru a-ti proteja confidentialitatea.

  1. Vor fi datele personale transferate in afara SEE?

Prin natura obiectului de activitate, nu va fi necesar sa transferam date cu caracter personal in afara SEE. Daca pe cale de exceptie se va intampla acest lucru, vom implementa proceduri adecvate pentru a asigura protectia datelor, a drepturilor si libertatilor tale fundamentale in timp ce datele tale personale se afla in afara SEE. Daca doresti mai multe informatii despre asta, te rog sa ne contactezi la detaliile prevazute in Sectiunea 2.1 de mai sus.

  1. Cat timp stocam datele personale?

Datele colectate cand solicitati informatii sau vreti sa contactati vanzatorul, vor fi pastrate in baza de date 10 ani de la transmitere, apoi anonimizate.

 

Datele colectate pentru incheierea si executarea contractelor de achizitie/leasing/rent a car/asigurari, vor fi pastrate pe perioada derularii contractului si apoi pentru o perioada de 10 ani, ulterior datele in format electronic din baza de date vor fi anonimizate, iar contractele in forma fizica distruse.

 

Datele colectate pentru newsletter, vor fi stacate in baza de date pana la dezabonare, apoi sterse/anonimizate.

 

Uneori, este posibil sa avem nevoie sa tinem o copie a datelor tale personale pentru o perioada mai lunga de timp, in cazul unei dispute de exemplu, pentru a investiga bresele de securitate sau pentru a ne conforma obligatiilor legale. Nu vom stoca niciodata datele tale personale pentru mai mult decat este necesar.

In toate cazurile, informatiile tale personale vor fi distruse in mod securizat odata ce perioada de stocare descrisa mai sus a expirat.

  1. Care sunt drepturile tale?

Ai anumite drepturi in ceea ce priveste datele tale personale pe care le prelucram, inclusiv:

         dreptul de a fi informat despre cum colectam si folosim aceste date (informatii pe care le gasesti in aceasta politica de confidentialitate);

         dreptul de a avea acces la informatiile pe care le detinem despre tine;

         dreptul de a rectifica datele daca consideri ca sunt incorecte/inexacte/incomplete;

         dreptul de a ne cere stergerea datelor (doar in cazul in care ne bazam pe consimtamantul tau pentru prelucrare);

         dreptul de a primi o copie de pe orice informatii am detine despre tine;

         dreptul de a te opune prelucrarii datelor tale personale in scopurile enumerate anterior. Cu toate acestea, trebuie sa ai in vedere ca nu este un drept absolut, ci suporta anumite limitari.

  1. Consimtamant

Acolo unde consimtamantul este folosit pentru prelucrarea datelor, ai dreptul de a-ti retrage consimtamantul in orice moment si sa ne ceri sa oprim prelucrarea datelor tale.

Iti vom spune despre implicatiile acestui fapt si vom urma optiunile tale in acest sens.

  1. Schimbari la aceasta politica de informare

In masura in care vom considera ca este necesara o schimbare a regulilor de confidentialitate, vom publica respectivele modificari in aceasta pagina pentru a te informa cu privire la tipurile de informatii pe care le colectam si modul in care le utilizam.

Acest site web folosește cookie-uri și solicită datele dvs. personale pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare.